AÄkoliv je pravdou, že dnes lze najÃt prakticky veÅ¡keré informace na internetu, neznamená to, že by se Äasopisy staly zbyteÄnými. Ve skuteÄnosti jejich prodej oproti minulosti pÅ™ÃliÅ¡ nepoklesl. To se týká i takzvaných lifestylových Äasopisů pro ženy, kterých najdeme mnoho v každé trafice. A je jasnÄ› patrné, že si je ženy hodnÄ› kupujÃ.
Â
Â
Je potÅ™eba pÅ™iznat, že je nÄ›co uklidňujÃcÃho na tom držet v rukách papÃr namÃsto obrazovky, nehledÄ› na to, že je to zdravÄ›jÅ¡Ã i pro naÅ¡e oÄi. Otázkou vÅ¡ak je, zda jsou tyto Äasopisy skuteÄnÄ› dostateÄnÄ› kvalitnÃ, aby ospravedlnily svou mnohdy vysokou cenu.
Â
V prvnà řadÄ› je dobré podÃvat se na témata Älánků. Ta se vždy dajà rozdÄ›lit do nÄ›kolika položek: rozhovory s celebritami, pÅ™ÃbÄ›hy „obyÄejných žen“, které pasujà k tématu daného ÄÃsla, Älánky o tom, jak zhubnout, kuchaÅ™ské recepty, nejÄastÄ›ji na zákusky, a samozÅ™ejmÄ› reklama. Inzeráty zde Äasto zabÃrajà vÃce než polovinu ÄÃsla, i když jsou leckde dovednÄ› maskovány jako běžné Älánky.
Â
Je vÅ¡ak otázkou, zda by nás to vÅ¡e skuteÄnÄ› mÄ›lo zajÃmat. Tyto Älánky totiž mnohdy nebývajà valné kvality, a ony „autentické“ pÅ™ÃbÄ›hy jsou v naprosté vÄ›tÅ¡inÄ› pÅ™Ãpadů vymyÅ¡lené. To ostatnÄ› můžeme vidÄ›t i na stylu psanÃ, který je vždy stejný, bez ohledu na to, že by mÄ›ly být psány různými lidmi.
Â
Â
Pokud jde o rady, které zde najdeme, tak ty jsou vÄ›tÅ¡inou neÅ¡kodné, avÅ¡ak zároveň také nefunkÄnÃ. Jen málo z nich opravdu pomůže tak, jak by mÄ›lo. To samozÅ™ejmÄ› nenà ani zdaleka ideálnÃ, neboÅ¥ mnohé ženy, neÅ¡Å¥astné ze své souÄasné situace, je vyzkouÅ¡Ã v domnÄ›nÃ, že vyÅ™eÅ¡Ã jejich problém. NáslednÄ› vÅ¡ak zjistÃ, že se prakticky nic nezmÄ›nilo, pÅ™ÃpadnÄ› že zlepÅ¡enà je jen minimálnÃ.
Â
I to jsou důvody, proÄ bychom tyto Äasopisy nemÄ›li brát vážnÄ›. MÄ›jme na pamÄ›ti, že vydavatelům jde hlavnÄ› o prodej. Nebudou tedy psát to, co je pravda, ale to, co chce jejich cÃlová skupina ÄÃst, a to mnohdy bez ohledu na následky. Je tedy potÅ™eba být chytÅ™ejÅ¡Ã a tÄ›mto tlakům nepodlehnout.